Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

Με πολύ εκτίμηση για τον < Άλλο Ανθρωπο> !




Όλοι μαζί μπορούμε και το έχουμε αποδείξει πολλές φορές στο παρελθόν,έτσι και τώρα . Ο χρόνος μου περιορισμένος αλλά δεν μπορούσα να λείψω και από αυτό το κάλεσμα. Τον κύριο Κώστα Πολυχρονόπουλο δεν τον ξέρω προσωπικά, γνωρίζω όμως το έργο του και  ξέρω ότι αυτό που κάνει λίγοι έχουν τα κότσια να το κάνουν. Έτσι λοιπόν έβγαλα τα ρεταλακια μου και όλα τα υπόλοιπα υλικά μου και ετοίμασα τέσσερα τζιν τσαντάκια για το μπαζαρ που θα γίνει και ήδη ταξιδεύουν προς Χολαργό. 
Ευχή μου και αυτή τη φορά να πουληθούν όλα τα καλούδια που θα υπάρχουν εκεί.


















Να είστε όλοι καλά και να προσέχετε :) 









42 σχόλια:

  1. Και ποιός δεν γνωρίζει το κοινωνικό έργο του ΄΄Αλλου Ανθρώπου΄΄ Κατερίνα μου !!Πραγματικά σπουδαίο έργο και εμείς εδώ με την προτροπή της Αλεξάνδρας πάμε για λίγη βοήθεια !!! Μοναδικά τα τσαντάκια σου !!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μπορούσα να κάνω περισσότερα Νικόλ μου, αλλά οι υποχρεώσεις που έχω δεν μου αφήνουν όσο χρόνο θα ήθελα.

      Διαγραφή
  2. Μπραβο Κατερινα μου για την υπεροχη ιδεα τα τσαντακια σου εγιναν υπεροχα.. σιγουρα θα είναι χρήσιμα σε οσους τα αγορασου.. είναι σιγουρο οτι θα πουλιθουν.. η δουλεια σου τελεια και προσεγμενη..φιλη μου οπως παντα να περνας ομορφα Καταρίνα μου φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου δωσω και αλλα μπραβο φιλη γιατί ειχα καιρό να έρθω και δεν είχα δει ουτε τα κουμελακια σου που εγινα και με στην βοηθεια του συζύγου.....ειδες αν πιανουν τα χερακια τους; θαυματα κανουν.. αλλα κια τα δικα σου κανουν πανεμορφα κοσμηματα.. και βεβαια ειναι ακρως καλοκιρινα...ο χρονος μου αυτόν τον καιρό ειναι λιγο περιορισμενος φιλη μου... να είσαι καλα και παντα να φιαχνεις ομορφα πραγματα... φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
    2. Πιστεύω Ρούλα μου να αρέσουν σε κάποιους και να τα αγοράσουνε, όσο για τα άλλα ο ένας βοηθάει τον άλλον όσο μπορεί.

      Διαγραφή
  3. Φοβερή δουλειά μπράβο Κατερίνα μου. Και για έναν θαυμάσιο σκοπό. Ας είναι καλά η Αλεξάνδρα μας που μας παρακίνησε.
    Καλή επιτυχία και σ'αυτό το μπαζάρ
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου, όλοι μαζί για το καλό και μόνο.

      Διαγραφή
  4. Τα όμορφα τσαντάκια σου Κατερίνα μου, θα γίνουν ανάροαστα.
    Εγώ καμαρώνω όταν κυκλοφορώ με το δικό μου.
    Τελικά είναι πολύ τυχεροί όσοι πάνε σρα παζάρια, γιατί παίρνουν υπέροχα πράγματα σε λογικές τιμές.
    Όλες μαζί Μπορούμε.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά σιγά θα αποκτήσω ειδικότητα στα τσαντακια χαχα. Από ότι βλέπω και σε αυτό το μπαζαρ θα έχει πολύ όμορφα πράγματα.

      Διαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφα τα τσαντάκια σου, Κατερίνα μου!!! Είχα σκεφθεί κι εγώ αρχικά κάτι τέτοια, αλλά τελικά ετοιμάζω άλλα πράγματα για το μπαζάρ. Είμαι σίγουρη ότι θα έχει μεγάλη επιτυχία!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη Μαριάννα μου ότι τα πράγματα που θα ετοιμάσεις θα είναι τέλεια.

      Διαγραφή
  6. μπραβοΚατερινα!!!! υεροχα γλυκια μου!καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή επιτυχία να χει Κατερίνα μου!! Καλοδουλεμένα, προσεγμένα και όμορφα τα τσαντάκια σου όπως πάντα εξάλλου!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να και κάτι εντελώς διαφορετικό που είμαι σίγουρη πως θα αρέσει και πολύ!!!Τέλειες οι τσαντούλες σου Κατερινάκι μου! Μπράβο σου για την υπέροχη δημιουργία αλλά και για την συμμετοχή σου!!!Πάντα παρούσα και με το παραπάνω!!! Φιλιά γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κική μου, είναι κάτι πού ξέρω να κάνω και δεν μου παίρνει πολύ χρόνο γιατί δυστυχώς με τις υποχρεώσεις που έχω ο χρόνος μου είναι περιορισμένος.

      Διαγραφή
  9. Πάντα θα κάνεις την διαφορά με τις υπέροχες δημιουργίες σου!!!!! Για άλλη μια φορά ένα τεράστιο μπράβο για την μοναδική δουλειά σου και για την προσφορά σου!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα λες εσύ για μένα αυτά τα όμορφα λόγια εγώ τότε τι να πω για σένα που είσαι πάντα μπροστά σε κάθε κάλεσμα με τις υπέροχες δημιουργίες σου Βίκυ μου αγαπημένη .

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα και θα γίνουν ανάρπαστα, είμαι σίγουρη! Μπράβο Κατερίνα μου για την προσφορά σου.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα κι από μένα Κατερίνα. Πραγματικά διαλεχτά τα τσαντάκια σου και πάντα τόσο φροντισμένα!! Καλή επιτυχία στο μπαζάρ εύχομαι και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ευγενία μου, μακάρι να πουληθούν όλα τα καλούδια του μπαζαρ.

      Διαγραφή
  12. Μπράβο σου Κατερίνα μου υπέροχα τα τσαντάκια σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφα είναι Κατερίνα μου και για καλό σκοπό!!!!
    Καλή επιτυχία στο μπαζάρ!!!
    Καλό σ/κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα τσαντάκια σου είναι και πολύ όμορφα και πρακτικά, οπότε σίγουρα θα αρέσουν!
    Καλή επιτυχία στην προσπάθεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κατερίνα, έκανες υπέροχες τσάντες με τα ρετάλια σου!Και όμορφες και πρακτικές! Χαίρομαι πάρα πολύ που γνωριστήκαμε και μάλιστα με αφορμή το παζάρι! Σε ευχαριστώ, Κατερίνα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κορίτσι μου και εγώ χάρηκα που συναντηθήκαμε στη γειτονιά μας για έναν τόσο όμορφο σκοπό. Καλή δύναμη και καλη επιτυχία.

      Διαγραφή
  16. Υπέροχα και πρακτικά,τα τσαντάκια σου Κατερίνα μου!!!Καλή επιτυχία στο παζάρι!!!
    Σου εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο απόγευμα!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κατερινα πολυ ομορφα τα τσαντακια σου
    θαυμαζω την υπομονη σου και τις λεπτομέρειες που βαζεις
    νασαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ειρηνη μου υπομονή έχω ότι και αν φτιάχνω,χρόνο δεν έχω όσο θέλω πια.

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφα όλα τα τσαντάκια σου !! Πολύ μου άρεσαν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το καλό σου γούστο και η άψογη τεχνική μεταμόρφωσαν τα ρεταλάκια σε μοναδικά τσαντάκια, μοδάτα, πανέμορφα και βολικά.....είμαι σίγουρη ότι θα γίνουν ανάρπαστα !!!Να είσαι καλά Κατερίνα μου να προσφέρεις και να συμμετέρχεις στις δράσεις για καλό σκοπό με τις μοναδικές δημιουργίες σου !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαίρομαι πολύ που βλέπω τόσο καταπληκτικές δημιουργίες για καλό σκοπό!
    Καλή συνέχεια με δύναμη και χαμόγελο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή