Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017

Ο Αη Βασίλης ήρθε!




Τι είπα ? Ήρθε ο Αη Βασίλης? Λάθος, μάλλον είχε πολλή δουλειά και αντ΄ αυτού έστειλε την καλή του νεράιδα τη γνωστή και μη εξαιρετέα στην μπλογκογειτονια μας Αριστέα.Ένα ταλαντούχο κορίτσι με δημιουργικό  και ανήσυχο πνεύμα. 





Έφτασε που λέτε ένα δέμα με τα όλα του ...




Ένα σημείωμα με παρακινούσε να φθάσω μέχρι τον πάτο του κουτιού...




Και έβγαζα, έβγαζα και χαιρόμουν σαν μικρο παιδί. Κάρτα, δώρα και γλυκά, όλα όμορφα και τακτοποιημένα με φροντίδα και τάξη...




Εδώ όλα μαζί για την οικογενειακή φωτογραφία..





Όλα στολίστηκαν και  βρήκαν  τη θέση τους μέσα στο σπίτι .




Αριστέα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα δώρα σου και το χρόνο που αφιέρωσες για να τα ετοιμασεις . 

Ευχαριστώ και την Μαριλενα που διοργάνωσε το   secret santa   και μας έκανε να χαρούμε και να νιώσουμε για λίγο παιδιά.

 Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά !







17 σχόλια:

  1. Εκπρόσωπος του αη Βασίλη είναι η Αριστέα , νομίζω.
    Με γεια να χαρείς τα υπέροχα δώρα της Κατερίνα μου.
    Καλές γιορτές και του χρόνου με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαριες τα όμορφα δώρα ..Κατερινα μου
    καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tι θα κανουμε με αυτούς τους Αγιοβασιληδες.. Αγιοβασιλίτσες.. καλυτερα θα πω Κατερίνα μου που μας κανουν παιδιά με τα δωρακια τους που απο μυστικα.. βγαινουν στην πασαρελα και μας γεμιζουν χαρα...!!
    Αφου ήταν η Αριστεα η μυστική σου Αγιοβασιλιτσα..δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι υπερπαραγωγή τα δωρακια της φίλη μου...να τα χαρείς και του χρονου να είσαι καλα να ξαναπαρεις μερος ..!!!
    Να περασεις όμορφα και μαγικά Κατερίνα μου αυτες τις Αγιες μερες μαζι με τους αγαποιημενους σου ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ..και ευλογημενα..φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωω! Τι ωραία δώρα που σου έφερε ο μυστικός σου Αϊ Βασίλης!!!!
    Να τις χαρείς όλες τις όμορφες δημιουργίες της Αριστέας μας, Κατερίνα μου, και να περάσεις υπέροχες οικογενειακές γιορτές!!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρά πολυ όμορφα τα δωράκια που έλαβες Κατερίνα μου!
    Να τα χαρείς!Καλα Χριστούγεννα!Καλα να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χοχο!
    Ο Άγιος σου Βασίλης είναι εδώ! ☺
    Κατερίνα μου γλυκιά, σε ευχαριστώ για την όμορφη παρουσίαση που μου έκανες!
    Με συγκίνησες!
    Έσπασα το κεφαλάκι μου τι θα μπορούσα να κάνω σε μια εξαιρετική ντεκουπατζού;
    Φυσικά όχι ντεκουπάζ! αχαχαχα! Ελπίσω το ανάγλυφο κρακελέ με powertex να σου άρεσε.
    Εμένα μου έχει κλέψει την καρδιά :)
    Και του χρόνου μάτια μου!
    καλές γιορτές να περάσεις!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, να το σπας πιο συχνά το κεφάλι σου, κάνεις θαύματα μετά!!! ♥

      Διαγραφή
  7. τελεια τα δωρακια σου!
    Εύχομαι καλές γιορτές με Υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραίος Άγιος Βασίλης!!! Να τα χαρείς τα δώρα σου Κατερίνα μου Και του χρόνου να είστε καλά και οι δυο σας! Πώς να μη σου στείλει τέτοιο πακέτο; Την έχασε η μπλογκογειτονιά και κλείστηκε στο εργαστήρι της! Πανάξια αντιπρόσωπος του Αι Βασίλη μη σου πω ότι τον ξεπέρασε κιολας.
    Φιλιά και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα πόσο όμορφα καλούδια σου έστειλε ο Αη Βασίλης σου, Κατερίνα μου. Μπράβο του και μπράβο και σε σένα που τα αξιοποίησες όλα. Και του χρόνου, κοπέλα μου. Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένο και θαυματουργό το μυστικό σου ταίρι! Να τα χαρείς, Κατερίνα μου, τα πανέμορφα δωράκια σου! Θα φέρουν χαρά και μαγική αύρα στο σπιτικό σου!
    Και του χρόνου! Να είναι καλά η Μαριλένα μας να εξασφαλίζει για όλους μας έναν Άγιο Βασίλη!
    Να περάσεις όμορφες γιορτές! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντα το σπίτι σου να γεμίζει και να στολίζεται απο δώρα καρδιάς Κατερίνα μου απο μυστικούς ή φανερους Αγιονασίληδες.
    Καλές Γιορτές σου εύχομαι,με φιλιά γιορτινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Κατερίνα!!! Και του χρόνου με υγεία! Καλές γιορτές να έχουμε όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφα όλα!
    Καλές γιορτές σε σένα και τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικά!! Ουάου κι εδώ ο αγιοβασιλακος άφησε όλο του τον σάκο!! Να τα καταχαρείς όλα σου τα δώρα Κατερίνα μου!! Η Αριστέα μας είναι γνωστή χρυσοχέρα σε όλη την γειτονιά!! Σας ευχαριστώ πολύ πολύ και τις δυο σας που συμμετείχατε στην ανταλλαγή μας!! Να στε καλά!! Πολλά γλυκά φιλιά!! 😙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να τα χαρείς Κατερίνα μου! Είναι πανέμορφα!
    Φιλιά πολλά και να έχεις μια πολύ καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή