Κυριακή 22 Απριλίου 2018

Τα αργοπορημένα μου!





Δεκαπέντε ημέρες μετά και σχεδόν καλά πια από την ίωση που μας επισκέφθηκε οικογενειακός έρχομαι να σας ευχηθώ Χριστός Ανέστη με υγεία και χαρά σε όλους σας. Και μιας και το Χριστός Ανέστη κρατάει σαράντα ημέρες να σας δείξω τα μικρά δωράκια που ετοίμασα για τους δικούς μου. Δύο κεράκια αρωματικά ένα κρεμαστο διακοσμητικό και τρία μικρά μαγνητακια για το ψυγείο. 





Μαγνητακια για το ψυγείο






Αυτά για να τελειώσω με τα πασχαλινά και να συνεχίσω με τα Ανοιξιάτικα.
Πριν αρκετές ημέρες η καλή μου Άννα μου έδωσε ένα βραβείο και την ευχαριστώ παρα πολύ που με σκέφτηκε .Θέλω όμως να  ζητήσω συγνώμη που δεν ανταποκριθηκα αμέσως αλλά ήμουν χάλια με αντιβίωση και κόλλησα και την υπόλοιπη οικογένεια  οπότε καταλαβαίνεις Άννα μου. 
Να είστε όλοι καλά και να έχετε μία υπέροχη εβδομάδα









13 σχόλια:

  1. Αληθως Ανεστη!!!Μαγευτικα με τα κερια σιυ καθ τον τροπο που τα τοποθετησες!!!Υπεροχα και τα μαγνητακια!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία τα πασχαλιατικα κεριά σου και τα μαγνητακια!!!!Κατερίνα μου περαστικά σας, και εμείς το ίδιο πάθαμε, μας έπιασε όλους ίωση και δεν πέρασα καλά τις γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αληθώς Ανέστη Κατερίνα μου και περαστικά σας! Μην στενοχωριέσαι το βραβείο δεν έχει ημερομηνία λήξης ούτε χρονικά πλαίσια. Όποτε θες ή και καθόλου αν δεν θες. Το βραβείο δικό σου είναι εξάλλου. Υπέροχα τα δημιουργήματά σου. Πραγματικά με γούστο και ωραία δουλειά
    Να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου και περαστικά σας.
    Τα κεράκια σου είναι πάρα πολύ ωραία όπως και τα υπόλοιπα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αληθώς Ανέστη, Κατερίνα μου! Χρόνια πολλά και περαστικά σε όλους σας!
    Πολύ όμορφα τα κεράκια σου!!! Το διακοσμητικό και τα μαγνητάκια βλέπω πως τα έφτιαξες με τον ίδιο τρόπο που είχες κάνει τα κουτάκια σου! Γειά στα χέρια σου!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και περαστικά σας !!!
    Όλες οι δημιουργίες σου είναι φανταστικές και τα μαγνητάκια ειδικά πολύ γουστόζικα και φινετσάτα !!!! Μπράβο !!!
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αληθως ανεστη!
    Υπεροχες πασχαλινες δημιουργιες!μπραβο σου!
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Κατερίνα! Χρόνια πολλά κι από μένα και περαστικά! Πραγματικά, τα μαγνητάκια είναι τα πιο χαριτωμένα που έχω δει ποτέ!!! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αληθώς Κατερίνα μου!!!Υπέροχα τα αργοπορημένα σου!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος Κατερίνα μου .
    Λίγο πολύ όλοι περάσαμε ιώσεις και σε καταλαβαίνουμε.
    Μου άρεσαν τα κεράκια κι ο τρόπος που τα έβαλες πολύ έξυπνος.
    Αλλά τα μαγνητάκια σου τα λάτρεψα.
    Είμαι σαν το κουτί που πήρα από το παζάρι και το καμαρώνω.
    Περιμένουμε και τη δική σου εξομολόγηση για να σε μάθουμε καλύτερα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα και καλώς βρεθήκαμε.
    Πολύ όμορφο μπλοκ.
    Καλο και δημιουργικο μηνα σου ευχομαι.
    Παραμυθενια τα εργα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή